HTML

A nyulakról

- Apu, mi ez a piros gomb? - Nyomd meg, kisfiam! - De apu, ez harap! - Hááát, a nyulak már csak ilyenek...

Friss topikok

  • MechanicGod: Alternatív kifejezések: Kedvesem, Asszony bizonyos körökben Luvnya (de ehhez kell fuksz és low-rid... (2012.11.15. 15:41) Párom

2012.02.04. 01:29 A nyulakról

Párom

Merthogy ezt ígértem meg (az) előbb.

A múltam egy régi szereplőjével (hölgy az illető) futottam össze nem régen - nyilván a Facebookon -, és szinte rögtön a beszélgetés elején belefutottam a "párom" problémába.

Mint oly sokan, én is voltam nős, mint oly sokan, én is a főiskolai szerelmemet vettem el, de aztán úgy alakult, hogy jöttek bizonyos problémák (a fő probléma én voltam, nyilván), meg jött egy másik nő, és elváltam. Nem nősültem újból, mert mittudomén, mindenesetre tizenharmadik éve gyűrjük egymást, jóban-rosszban, illetve amikor erre kerül a szó, akkor mindig megjegyzem, hogy jóban még nem volt részünk, de ez természetesen csak erős túlzás, van két kezem, két lábam, meg egészség is van, bármennyire rombolom most is, szóval panaszra nincs ok.

Így aztán adódik a kérdés, hogy hogyan is nevezzem nagy nyilvánosság előtt a nőt, akivel megosztom az ágyamat, az asztalomat, a jövedelmemet (tudom, hogy ez mostanában már nem annyira divat) meg természetesen a fingásaimat, a rossz hangulataimat, a bunkó stílusomat és így tovább.

A tudatlan tömegek persze per "feleség" tartják nyilván (nyilván), de ez jogilag nem stimmel, a barátnő az kevésnek tűnik, úgyhogy számomra marad a "párom".

Ami persze jelenthetne férfi partnert is, nekem semmi bajom vele, és ha mondhatom, igazán érdekes lenne megvizsgálni a homofóbok (főként a bősz homofóbok) másik nemhez való viszonyát, bár lehet, hogy először a saját nemükhöz való viszonyukat kellene górcső alá venni. Biztosan érdekes dolgok derülnének ki.

Így hát marad a "párom", ami - ha belegondolunk - egy csodálatos kifejezés, hiszen "egy ember nem ember még a kapálásban sem", aztán a csodálatosság úgyis lekopik a hétköznapokban.

De ha valaki tud egy jobb kifejezést, szívesen várom.

1 komment

Címkék: párkapcsolat azalapoktól


A bejegyzés trackback címe:

https://anyulakrol.blog.hu/api/trackback/id/tr274061752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MechanicGod 2012.11.15. 15:41:14

Alternatív kifejezések: Kedvesem, Asszony bizonyos körökben Luvnya (de ehhez kell fuksz és low-rideres kocsi is) :)
süti beállítások módosítása